آرشیو مطالب ورزشی

تناسب فرار از لاکتات
تناسب فرار از لاکتات

شما قطعا نیازمند افزایش لاکتات در عضله هستید تا نتیجه ی مطلوبی بگیرید. اما داستان لاکتات دور از دسترس نیست.

۴ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

پزشکی ورزشی

تمرینات هوازی هوشمند
تمرینات هوازی هوشمند

قصد داریم شما را با اشتباهات رایج در تمرینات هوازی آشنا کنیم و سعی کنیم با کنار گذاشتن این اشتباهات و رعایت برخی نکات ساده از تمرین کردن لذت ببریم.

۴ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

مقالات تمرینی

پروژه پروتئینی
پروژه پروتئینی

طراحی و عضله سازی: چگونه مقدار کاملی از پروتئین را در هر وعده غذایی دریافت کنیم؟

۴ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

مقالات تمرینی

آیا تمرين با شكم خالي باعث كاهش چربی های ناحیه شکم خواهد شد؟
آیا تمرين با شكم خالي باعث كاهش چربی های ناحیه شکم خواهد شد؟

هنگامی که شما غذا می خورید بدنتان آن را به مواد مختلف تجزیه میکند و در این زمان چربی سوزی اتفاق نمیافتند.

۴ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

پزشکی ورزشی

سه اصل مهم ریکاوری
سه اصل مهم ریکاوری

آیا شما نیاز به یک روز استراحت دارید؟ مهمترین اصل بدنسازی ریکاوری مناسب است.

۳ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

مقالات تمرینی

9 تصور نادرست غذایی
9 تصور نادرست غذایی

در اینجا قصد داریم 9 مورد از اشتباهات رایج در تغذیه ورزشی را به شما بگوییم. این مطلب یکی از مطالب برگزیده اگزمین در سال 2016 می‌باشد.

۳ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

مقالات تمرینی

ترمیم بالا سینه با تکرار های متفاوت
ترمیم بالا سینه با تکرار های متفاوت

در این مقاله قصد داریم راه کار و چند حرکت برای درگیر کردن و فشار بر روی قسمت بالایی ماهیچه سینه به شما نشان دهیم.

۳ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

مقالات تمرینی

19 توصیه غذایی برای افزایش وزن
19 توصیه غذایی برای افزایش وزن

به چه صورت وزن خودمان را افزایش بدهیم. این سوال بسیاری از افراد که وزن پایینی دارند می باشد.

۳ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

مقالات تمرینی

آیا کارنیتین واقعا چربی سوز است؟
آیا کارنیتین واقعا چربی سوز است؟

پژوهش های متعددی نشان داده مصرف روزانه ال-کارنیتین در ورزشکاران می‌تواند حتی تا ۲۵٪ میزان توانایی و ظرفیت فعالیت بدنی را بالا ببرد.

۳ فروردین ۹۸  —  امیرحسین منظوری

پزشکی ورزشی